Sorteeri:

Tiim

/

Ülesanne

Ülesanne #2a: Inimvaatlus

Avastage seosed inimkeha ja ruumilise keskkonna vahel.

Kommenteerivad: Haridus- ja keskkonnapsühholoog Grete Arro

Grete Arro peamine tegevusvaldkond on haridus­psühholoogia. Ta töötab Tallinna Ülikoolis teadurina ehk tema töö on uurida, kuidas saaks õppimisega seotud erinevaid tegureid paremini tundes õppimist kõigile osapooltele mõnusamaks muuta. Gretel on ka suur huvi psühholoogia selle haru vastu, mis tegeleb keskkonnaga — keskkonnapsühholoogia uurib, kuidas ruum ja inimene teineteist vastas­tikku mõjutavad. “Kooliruumi” projekt toob mõlemad huvivaldkonnad kokku ja õpilaste töödesse süvene­mine on minu jaoks tõeliselt põnev,” ütleb Grete.

Grete Arro Eesti Teadusinfosüsteemis

Are Kool / Karkass

Leho Hiienurm, Rauno Luur, Markus Steinberg, Heinar Resev, Endri Hansar

Me testisime oma grupiga põnevaid ja imelikke kohti koolimajas, kus pole varem olnud. Selgus, et hullem on olla kusagil kitsas vahes ja pikali, kui püsti seistes. Ju on võimalus seistes kiiremini minema saada.

Foto 1
Asend: kooli tulekindla ukse taga.
Tunded: seal oli väga kitsas, tundsin end lapikuna, sugugi mitte kaitstuna.

Foto 2
Asend: garderoobi ukse taga.
Tunded: seal oli väga kitsas, meenutas vanglat, klaustrofoobia. Kuigi enne tunde ja vahetundides meeldib meil garderoobis olla, loob omaette olemise tunde, on siiski tore, kui saab sealt koolipäeva lõpuks minema.

Foto 3
Asend: garderoobi jalatsite hoidjal pikutamine.
Tunded: oli hämar, haises, oli kitsas.

Foto 4
Asend: garderoobis mütside alusel pikutamine.
Tunded: hirm kukkumise pärast, ebamugav, kuna oli kitsas.


Oled jõudnud lehekülje lõppu.

Lehekülge ei leitud, vabandame!